czwartek, 10 listopada 2016

Pitbull: Niebezpieczne Kobiety Online : Relacja z premiery




Na uroczystej premierze filmu "Pitbull: Niebezpieczne kobiety", która odbyła się 9 listopada w Warszawie, zjawili się zarówno jego reżyser, jak i gwiazdy. Nie zabrakło więc Patryka Vegi, Mai Ostaszewskiej, Alicji Bachledy-Curuś czy Piotra Stramowskiego.

- Moja żona powiedziała, że to jest pierwszy mój film, który jest interesujący dla kobiet - zdradził reżyser filmu Patryk Vega. - Faceci są debilami emocjonalnymi, więc zrobiłem najlepszą rzecz z możliwych: oddałem kobietom głos, nie wtrącając się w ich historię.
- Patryk starał się odczarować stereotyp męskiego kina. Jest to też ukłon w stronę policjantek - 40 procent pracowników to kobiety - podkreśliła Maja Ostaszewska.
- Patryk doskonale wie, czego oczekuje, ma taką znajomość materii, że wie, czy coś brzmi naturalnie - tłumaczyła Alicja Bachleda-Curuś. - Ten świat jest mi obcy, więc mu zaufałam.
- Cała rola była wyzwaniem i przygodą. (...) Przez miesiąc ćwiczyłam boks, co spowodowało, że faktycznie wyostrzyły mi się rysy. Dzięki temu na ekranie jest chyba groźniej, niż w rzeczywistości - opowiada o swojej postaci Alicja Bachleda-Curuś.

"Pitbull. Niebezpieczne kobiety" trafi do kin 11 listopada. To jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz